وبلاگ

برای تولد خانم ها و آقایان چه هدیه ای بخریم؟

برای تولد خانم ها و آقایان چه هدیه ای بخریم؟

تولد همیشه خاص­­ترین مناسبت برای هدیه دادن و هدیه گرفتن است. اما اینکه برای عزیزان و دوستانمان چه کادو تولدی بخریم، همیشه اولین و مهم­ترین و البته سخت­ترین سوال است. انتخاب یک هدیه مناسب تولد گاهی بسیار مشکل می­شود، به­ویژه هنگامی که می­خواهید با آن انتخاب، عشق و علاقه­تان را به بهترین شکل ابراز کنید. ایده­های منحصربه­فرد و جالب در هدیه دادن، حتما عزیزانمان را فوق­العاده خوشحال خواهد کرد. هیچ چیز مانند دیدن برق چشم­های عزیزانمان هنگام باز کردن هدیه تولد لذت­بخش نیست. در این مقاله می­خواهیم ایده­هایی برای هدیه­های تولد خانم­ها و آقایان را باهم بررسی کنیم.

چطور مانند یک حرفه­ای کادوی تولد را انتخاب و خریداری کنیم؟

  • موضوعات و زمینه­های مورد علاقه فرد موردنظر را شناسایی کنید و بر اساس این موضوعات مهم مورد علاقه، فهرستی از ایده­های کادوی تولد تهیه کنید.
  • کاربردی بودن هدیه را در نظر بگیرید ولی مراقب باشید جنبه‌ی احساسی و زیبایی شناختی هدیه را فراموش نکنید. سعی کنید بفهمید او در حال حاضر به چه چیزی نیاز دارد. به خصوص درباره هدیه تولد مردانه!
  • برای هدیه تولد بودجه مشخصی تعیین کنید.
  • سلیقه کسی را که برایش کادوی تولد می­خرید در نظر بگیرید و نه سلیقه خودتان.
  • خلاقیت داشته باشید و از کلیشه­های تکراری هدیه تولد فاصله بگیرید. می­توانید از اینترنت کمک بگیرید و به سایت­های آنلاین خرید کادو سر بزنید. حتی به رقبای ما!
  • غافلگیرکننده بودن هدیه را فراموش نکنید. اگر مدت زیادی است که فرد مورد نظر را می­شناسید، مواظب باشید که کادوی تکراری نخرید.
  • خرید کارت هدیه برای کسی که دوستش دارید یا با هم صمیمی هستید، مناسب نیست. شاید این طور تصور شود که برای انتخاب هدیه وقت و علاقه صرف نکرده­اید. البته که در برخی موقعیت­های خاص ممکن است کارت هدیه انتخاب مناسبی باشد.
  • جعبه و بسته­بندی کادوی تولد بسیار مهم است. برای انتخاب آن وقت بگذارید و هزینه کنید، مطمئن باشید نتیجه بهتری خواهید گرفت.
  • به تیپ شخصیتی و رفتاری کسی که قصد دارید برای او هدیه تولد بخرید، توجه کنید. مثلا اگر شخصیت درونگرایی دارد از هدیه گرفتن کتاب و وسایل الکترونیکی پخش موسیقی بیشتر لذت خواهد برد. اگر برونگرا و اجتماعی است از هدیه گرفتن لباس و ساعت و عطر بسیار خوشحال­تر خواهد بود.
  • خرید کادوی تولد را تا دقیقه 90 به تاخیر نیندازید. بدترین اشتباهات در خریدهای عجله­ای به وجود می­آید.

ایده­ هایی برای هدیه تولد

اگر برای عشق زندگی­تان به دنبال خرید کادو تولد هستید، قصد دارید هدیه تولد مردانه یا زنانه بخرید اما در انتخاب مردد هستید یا برای کسی که سخت­ پسند است می­خواهید هدیه­ای تهیه کنید، ممکن است این ایده­ها به شما کمک کند.

عطر:

 ممکن است کلیشه­ای به نظر برسد اما عطر هدیه­ای محبوب برای همه است. عطر هدیه­ای شخصی و کاملا صمیمانه است که به دوستان عزیز و نزدیکان هدیه می­شود. عطر بهترین هدیه برای زوج­های عاشق و دوستان دور و نزدیک است. عطر یکی از کلاسیک ترین هدایایی است که می­توانید به مناسبت تولد به کسی هدیه بدهید. یکی از خاطرات ماندگاری که در ذهن ما ایجاد می­شود، مرتبط با حافظه بویایی ما است. عطرها خاطرات فراموش نشدنی ما را در ذهنمان ماندگار می­کنند. پس اگر خواستید اثری ماندگار روی ذهن کسی بگذارید، عطر یکی از بهترین هدیه­هایی است که می­توانید بدهید. چه عطر گران­قیمت باشد چه ساده و معمولی، به شرطی که با عشق خریده شود، هدیه تولد شما همیشه خاص خواهد بود. عطر همیشه انتخاب خوبی برای کادوی تولد خانم­ها یا آقایان است.

اما رایحه عطرها بسیار متنوع و گوناگون است و سلیقه افراد در استفاده از عطر بسیار متفاوت است. خریدن یک شیشه عطر همیشه این ریسک را دارد که فرد موردنظر از رایحه عطری که برایش خریده­اید، خوشش نیاید و اصلا از آن استفاده نکند.  یک هدیه جالب و به­یادماندنی می­تواند ترکیبی از رایحه­ها و برندهای گوناگون در شیشه­های کوچک­تر با یک بسته­بندی خاص و لوکس باشد. پرفیوم باکس شامل ۵ عطر ۳۰ میلی لیتری از اسانس برندهای معتبر و معروف در باکس چوب لوکس دوراگیفت است که می­توان گفت هر سلیقه­ای را راضی می­کند.

پک هدیه عطر زنانه | پرفیوم باکس زنانه | هدیه عطر زنانه | دوراگیفت پرفیوم باکس - PRM02
پرفیوم باکس زنانه پرفیوم باکس مردانه

هدیه ­ای از جنس آرامش

رایحه­درمانی یکی از روش­های دلچسب آرامش­بخشی و ریلکسیشن است، حس بویایی قوی­ترین حس ما است و به بهترین حالت می­تواند بر فعالیت مغز تأثیر بگذارد. گیرنده­های بویایی بخشی از سیستم سامانه عصبی احساسی هستند و مستقیماً به مناطقی از مغز متصل می­شوند که احساسات و یادگیری را پردازش می­کنند. این یکی از دلایلی است که باعث می­شود اغلب مواردی که بو می­کنیم باعث ایجاد حافظه می­شوند یا خاطره­ای خاص یا کسی را به ما یادآوری می­کنند.

اسطوخودوس یا گیاه لوندر دارای خواص آرامبخشی است که به کنترل استرس کمک می­کند. اسطوخودوس اثر تسکین­دهنده­ای بر اعصاب دارد و می­تواند تنش عصبی و افسردگی را برطرف و همچنین سردرد و میگرن را درمان کند. اسطوخودوس به افرادی که از بی­خوابی یا سایر اختلالات خواب رنج می­برند توصیه می­شود. می­توانید کمی اسطوخودوس را درون بالش بگذارید که به کیفیت خواب شبانه و آرامشتان کمک کند.

دمنوش اسطوخودوس به عنوان یک مکمل برای درمان اختلالات خواب، بی­قراری و درد معده تأیید شده است. اگر می­خواهید با انتخاب یک هدیه تولد خلاقانه، آرامش را به کسی که دوست دارید هدیه کنید، آروما باکس پیشنهاد خوبی است. آروما باکس از مواردی تشکیل شده است که هر یک می ‌تواند در موقعیتی حس آرامش و حال خوب را القا کند. ‌این پکیج شامل بالش چشم با گیاه لوندر، شمع عطری لوندر، گلدان کوچک هاورتیا، فیزی لوندر و یک بطری محتوی نمک دریا و لوندر است.

باکس هدیه گیاه اسطوخودوس | آروما باکس | فیزی لوندر | دوراگیفت

آروما باکس

هدیه­ تولدی برای سلامتی

سلامتی و تناسب اندام، امروز به یکی از دغدغه­های اصلی افراد تبدیل شده است. مردم بیشتر از هر زمان دیگری به صورت روزانه و هفتگی به باشگاه می­روند یا پیاده­روی می­کنند. اما استفاده از وسایل ورزشی مانند کفش یا مکمل­های خوراکی غیر استاندارد هم سلامتی را به خطر می­اندازد. اگر دوست یا شریک زندگی شما اهل ورزش و باشگاه است، یک پیشنهاد خوب برای کادو تولد، وسایل ورزشی تناسب اندام است. کالکشن فیت‌باکس می­تواند کادوی تولد مناسبی هم برای خانم­ها هم برای آقایان باشد.

کالکشن فیت‌باکس برای هدیه دادن به کسانی که درگیر ورزش و تناسب اندام هستند یا قصد شروع آن را دارند طراحی و پیاده‌سازی شده است. شما با هدیه دادن این محصول سبک زندگی سالم را ترویج خواهید کرد و به عزیزانتان انگیزه بیشتری برای ورزش و دستیابی به تناسب اندام می‌دهید. در این محصول ترکیبی از اکسسوری‌های ورزشی و خوراکی‌های سالم قرار گرفته که برای هر شخصی که علاقمند به تناسب اندام باشد جذاب خواهد بود. این بسته شامل قوطی شیشه ای گرانولا 400 گرمی، شیکر، حوله ورزشی، مچ بند ورزشی است. جنس باکس این پکیج به ابعاد ۲۸*۲۸، چوبی است و دردار می باشد.

فیت باکس

هدیه تولد برای دوست داران قهوه

قهوه یکی از محبوب­ترین نوشیدنی­های جهان است. به لطف میزان بالای آنتی اکسیدان و مواد مغذی مفید، از سالم­ترین نوشیدنی­های جهان نیز هست. قهوه می­تواند به افراد کمک کند تا احساس خستگی کمتری داشته و سطح انرژیشان افزایش یابد. کافئین یک انتقال­دهنده عصبی مهاری را در مغز شما مسدود می­کند، که باعث اثر محرک می­شود. این امر باعث بهبود سطح انرژی، خلق­و­خو و جنبه­های مختلف عملکرد مغز می­شود. چندین مطالعه نشان می­دهد که کافئین می­تواند چربی­سوزی و میزان متابولیسم شما را افزایش دهد. در افرادی که به صورت روزانه قهوه مصرف می­کنند، خطر ابتلا به بیماری آلزایمر که علت اصلی زوال عقل در سراسر جهان است، کاهش می­یابد.

یک کادو تولد خلاقانه و بی­نظیر برای قهوه دوستان می­تواند قهوه یا وسایل مربوط به آن باشد. یک پکیج ویژه و خاص که همه قهوه­دوست­ها از دیدن آن ذوق­زده می­شوند. ‌این باکس ‌بطور خاص برای علاقمندان پرشمار قهوه طراحی شده، هر چند شما می‌توانید با هدیه دادن یکی از باکس­های کادویی قهوه این مجموعه به عزیزانتان تجربه ورود به دنیای عاشقان قهوه را به آن­‌ها کادو دهید، حتی اگر در حال حاضر جزئی از این گروه نیستند. پیشنهاد می­کنیم با بررسی دقیق‌تر کالکشن کافی‌باکس (عبارت کالکشن کافی باکس به صفحه مربوطه لینک شود) این کادوی خاص را در بین گزینه‌های نهایی خود قرار دهید.

کافی باکس - CFE02

کافی باکس

دمنوش بهترین هدیه تولد مردانه

چای­های گیاهی یا دمنوش­ها از جمله سالم­ترین نوشیدنی­هایی هستند که می­توانید بنوشید. ویتامین­ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان­های موجود در بسیاری از گیاهان نشان داده­اند که فواید سلامتی کوتاه­مدت و طولانی­مدت را فراهم می­کنند. این چای‌ها می­توانند جایگزین مناسبی برای نوشیدنی­های شیرین و کافئین­دار روزانه شما باشند. دمنوش­ها در واقع از گیاه چای یا برگ چای ساخته نمی­شوند. آنها از گیاهان، گل­ها یا ریشه­های گیاهان مفید تهیه می­شوند. استفاده از دمنوش به مصر باستان و چین باستان برمی­گردد که هزاران سال به دلیل طعم عالی و خواص دارویی مورد استفاده قرار می­گرفت. هر کدام از این دمنوش­ها خواص مخصوص به خود را دارند. این فواید می­تواند از درمان سرماخوردگی تا رفع استرس، تا خواص ضدپیری باشد. علاوه بر این، برخلاف سایر چای­ها، دمنوش­ها حاوی کافئین نیستند. بنابراین، نوشیدن آنها در هر زمان از روز مفید است.

در سال‌های اخیر دمنوش‌ها جنبه کادویی نیز پیدا کرده‌اند و چه در هدایای سازمانی و چه هدیه به اشخاص تا حدی جای خود را باز کرده‌اند. یک پیشنهاد جالب و زیبا برای هدیه تولد می­تواند مجموعه­ای از دمنوش­های گوناگون باشد. باکس تی­لاوِرز شامل لیوان دمنوش، زیر لیوانی، چوب­پنبه، قاشق چوبی، ۴ عدد بطری شیشه­ای با درب چوب­پنبه­ای محتوی دمنوش با طعم­های گل گاوزبان، چای ترش، دارچین، گل سرخ هل و بلومینگ­تی است. باکس تی­لاورز می­تواند هم هدیه تولد مردانه و هم زنانه باشد.

باکس تی لاوِرز

گل

وقتی به کسی گل هدیه می­دهیم، طراوت و شادابی را همراه با عشق به او پیشکش کرده­ایم. گل­ها به عنوان هدیه تولد حرف­های زیادی برای گفتن دارند. پیام گل­ها برای کسی که هدیه می­گیرد یکی یا هردوی اینهاست: «دوستت دارم» و « به تو فکر می­کنم».

هیچ احساسی با احساس وقتی که از کسی گل هدیه می­گیریم قابل مقایسه نیست. برای نشان دادن علاقه­ی عاشقانه به شریک زندگی یا همسرتان، گل رز قرمز پیامی از عشق شورانگیز یا نمادی از رابطه رو به رشد و شکوفایی است. گل می­تواند کادو تولد مناسبی هم برای خانم­ها و هم برای آقایان باشد.

دلیل اصلی اینکه مردم در روز تولد عاشق گل هستند، این است که گل­ها نماد ظرافت و طراوت و زیبایی هستند. علاوه بر این، گل ها نمونه بارز این هستند که بیان احساسات شما با ارزش­تر از خود هدیه است. این ابراز احساسات شماست که بیش از خود هدیه اهمیت دارد.  یک دسته گل این احساسات را به هدیه شما اضافه می­کند، کاری که هیچ هدیه دیگری قادر به انجام آن نیست.

گل رز نیازی به معرفی ندارد. رنگ قرمز نماد عشق رمانتیک، زیبایی، احترام و اشتیاق است. اما شاید ندانید که رنگ سفید نشان دهنده­ی پاکی و جوانی است. با رز صورتی صحبت از قدردانی، خوشبختی و تحسین است.

یک دسته گل هدیه ویژه­ای است که تا مدت­ها به یادماندنی خواهد بود و پیوند ویژه­ای بین شما ایجاد خواهد کرد. یک دسته گل، سبد گل یا باکس گل هر کدام زیبایی خود را دارند اما باکس گل، سورپرایز شما را برای کسی که دوست دارید تکمیل می­کند. رزهای هلندی زبان عشق را خوب بلدند.

باکس گل استوانه

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.